علمی و پزشکی

شناسایی ۱۷۱۶ ملک ناایمن و ۲۷ مرکز درمانی پرخطر در منطقه۱۲

شناسایی ۱۷۱۶ ملک ناایمن و ۲۷ مرکز درمانی پرخطر در منطقه۱۲

شهردار منطقه 12 از شناسایی 27 مرکز درمانی پرخطر در منطقه خبر داد و گفت: 1716 خاصیت ناایمن در این منطقه تاکنون شناسایی شده است.

علی محمد سعادتی در مصاحبه ایواره ، با توجه به وضعیت امنیتی ساختمانها در منطقه 12 ، گفت: وضعیت امنیتی ساختمانهای منطقه در قالب دو گروه از املاک پرخطر و ناایمن با همکاری آتش نشانان بررسی شده است و این امر در حین بازدید بررسی و بازرسی می شود. مداوم. منطقه 12 مشخص شده است که طبق هشدارهای صادر شده در چندین مورد و پیگیری های انجام شده از سال گذشته ، حدود 150 املاک عملیات امنیتی را در منطقه آغاز کرده اند که از این تعداد بیش از 100 املاک پیشرفت بالایی داشته اند. 70٪ جراحی های واکسیناسیون خود را دارند.

وی با بیان اینکه کمیته امنیت منطقه ای به طور مداوم و ماهانه با حضور آتش نشانان برگزار می شود و وظیفه آنها بازرسی از خواص ناایمن است ، افزود: از طرف دیگر با توجه به شرایط ویژه بازار “کمیته بازار املاک و مستغلات” به طور مداوم و با حضور اعضای هیئت امنا برگزار می شود.

سعادتی با تأکید بر اینکه عمدهترین علل آتش سوزی در منطقه بازار ، وضعیت نامساعد تاسیسات برقی و ضعف کنتور برق املاک و مستغلات است ، ادامه داد: با تلاش اعضای این کمیته ، 136 خانه تجاری شبکه خود را تعمیر کردند. برق ، که به عبارت ساده 9423 متر برق در خانه های بازار با تأیید اداره برق تعمیر شد.

سعادتی ادامه داد: همچنین با توجه به اینکه 27 مرکز پزشکی در منطقه 12 به عنوان خواص پرخطر شناخته شده اند ، در این ماه ، یک کارگروه نظارت با حضور کادر فنی و HSE مراکز درمانی ، آتش نشانی ، ستاد بحران و واحد HSE منطقه برای کنترل مداوم مراکز پزشکی تشکیل شد. امیدواریم با عملکرد این کارگروه ، مراکز درمانی این منطقه از شرایط مطلوب تری برخوردار شوند.

شهردار منطقه 12 همچنین در مورد برخی از مشکلات خاص املاک و مستغلات در این ولسوالی افزود: “ما شاهد مشاغل پرخطر در منطقه 12 هستیم ، به همراه کارگاه ها و انبارهای تولید آنها که اکثر آنها نابود شده اند ، که احتمال بروز هر گونه تصادف مهم را افزایش می دهد. ” و اصلاح این امر مستلزم همکاری همه جانبه نهادهایی همچون وزارتخانه ها ، هیئت های اعتماد ، ادارات ، قانونگذاری ، تنظیم کننده و البته شهروندان است.

سعادتی با اشاره به اینکه وجود مراکز خرید عمده تهران از جمله بازار بزرگ تهران در این منطقه ، استفاده از املاک مسکونی را از تجارت به انبارها و کارگاهها در سالهای مختلف تغییر داده است ، گفت: سعیداتی گفت: اکنون با هم این تغییر استفاده ، می بینیم که شمع مواد قابل اشتعال غیر استاندارد در کنار هم در این کارگاه و انبار ذخیره می شوند و این باعث افزایش احتمال تصادف می شود ؛ اما به دلیل پایین آمدن قیمت ملک در منطقه در مقایسه با قسمت های در تهران دیگر ، تمایل شهروندان و سرمایه گذاران برای نوسازی و هزینه کردن در ایجاد امنیت در منطقه کاهش یافته است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا