فرهنگ و هنر

هرچه جلوتر می‌رویم سریال‌هایمان غم‌انگیزتر می‌شوند

عزت الله مهرآوران گفت: مهمترین دلیل ضعف آثار طنز در سالهای اخیر محدودیت ها بوده است: “طنز نوعی خنده است.” محدودیت در مورد کمدی و کمدی مانع از داشتن فیلمنامه های کمدی شده است ، یا اگر داریم. با وسواس و سانسور نویسندگان و کارگردانان مواجه خواهیم شد. ”

این بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون که در سریال های درام خانگی مانند “بازیابی” و “هیولا” بازی کرده است ، درباره وضعیت فعلی کمدی تلویزیونی به ایواره گفت: “اکنون اوضاع به گونه ای است که کار دشواری است. برای مقابله با طنز ” هرچه بیشتر برویم ، سریال ما غم انگیز تر می شود ، زیرا نگاهی که باید در روحیه داشته باشیم به یک تراژدی تبدیل می شود. سیاست گذاران فرهنگی باید بستری را برای کسانی که می توانند در ژانر کمدی کار کنند ، فراهم کنند.

وی افزود: “طنز و کمدی به یک بستر باز برای اتفاقاتی که اتفاق می افتد شما را می خنداند و خوشحال می شوید ، و این چیزی است که ما در فیلمنامه یا کارگردان نداریم.” محدودیت هایی نیز برای بازیگر وجود دارد. ما باید به این محدودیت پایان دهیم و به هنرمندان اجازه دهیم آنچه امروز جامعه را لازم دارد انجام دهند و جامعه باید بخندد. طنز به زندگی و شخصیتهای متنوعی و انواع وقایع نیاز دارد. وی گفت: “وضعیت فعلی ما مملو از اضطراب و ترس است ، و مهم این است که افرادی که این کار را انجام می دهند خود دچار اضطراب نشوند.”

هرچه جلوتر می‌رویم سریال‌هایمان غم‌انگیزتر می‌شوند

عزن الله مهرآوران به پدر یک پسر

بازیگر سریال “کارشناسی” و “کارشناسی ارشد” با تأکید بر اینکه آثار طنز تأثیر زیادی در تغییر خلق و خوی افراد دارد ، گفت: “طنز خوب تأثیر 100٪ در خلق و خوی مردم دارد و این شگفتی هنر است. ” این می تواند در چشم مردم و خوشبختی افراد مؤثر باشد. تأثیر کار هنری به مراتب بیشتر از موعظه و نوشتن است. ما باید نیاز مردم را به خندیدن در سطوح مختلف مسئولیت فرهنگی درک کنیم. امروز به همان اندازه که می توانیم افراد بیشتری را خوشحال کنیم ، می توانیم تأثیر آن شادی را در زندگی ، کار و روابط اجتماعی مشاهده کنیم.

مهرآوران ، که از آن سریال کمدی “پسر پدر” توسط تلویزیون پنج سیما پخش می شود ، درباره این سریال و دلیل اینکه چرا این سریال زیاد دیده نشده توضیح داد: تصویربرداری سریال “پسر پدر” از روزهای گذشته به پایان رسیده است. مشکل این است که شبکه دارای پنج بیننده اختصاصی است. اگر همین مورد در شبکه های دیگر پخش می شد ، توجه بیشتری می کرد. با این حال ، بسیاری از بینندگان این سریال را مشاهده کرده اند ، اکنون خواه آن را دوست دارند یا نه؛ اما این برای ما و خود شبکه یک اتفاق خوشحال کننده بود ، زیرا اولین سریال بود که از کانال پنج پخش شد.

هرچه جلوتر می‌رویم سریال‌هایمان غم‌انگیزتر می‌شوند

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا