عمومی

نگاهی فنی به کولرگازی 12000 اجنرال

کولرگازی 12000 اجنرال نسل جدیدی از سیستم‌های تهویه مطبوع، که با کیفیت و کارایی بالا مشخص می‌شود. این کولر گازی معمولی دارای یک سیستم اینورتر است که علاوه بر قدرت خنک کننده بالا، از مصرف انرژی کمی نیز برخوردار است. تهویه مطبوع 12000 اجنرال به دلیل کیفیت بالا بسیار محبوب است و آن را به یکی از پرفروش‌ترین سیستم‌های تهویه مطبوع برندهای عمومی تبدیل کرده است. زیبایی و قیمت مناسب دلیل دیگری برای محبوبیت این محصول است، آن‌ها همچنین از یک کمپرسور دوار مارک آمریکایی Tekamseh ساخته شده و در تایلند مونتاژ می‌شوند.

کولرگازی اجنرال 12000 کم مصرف

دستگاه تهویه مطبوع اجنرال 12000 از گاز R410 استفاده می‌کنند. این گاز یکی از گازهای استاندارد محیطی است. علاوه بر این، این سیستم تهویه هوا به لطف ویژگی‌های پیشرفته اینورتر علاوه بر افزایش عمر دستگاه، میزان مصرف انرژی ماهیانه را نیز به میزان قابل توجهی کاهش می‌دهد. تهویه مطبوع اجنرال 12000 از گاز R410 برای خنک کننده بسیار بالاتر از گاز R22 استفاده می‌کند، همچنین با کاهش مصرف انرژی تهویه مطبوع اجنرال 12000 به 73٪ در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می‌کند.

زیبایی در طراحی

کولرگازی 12000 اجنرال خود را با ظاهر زیبا و راحت خود معرفی کرد. نمونه طرح های بیشتر را در سایت تاپ فروش مشاهده نمایید. علاوه بر این، به لطف چراغ‌های LED و نور کم نصب شده در پنل این تهویه مطبوع، این زیبایی را به این تهویه هوا افزود. یک ساعت نیز برای راحتی کاربر استفاده می‌شود.

میزان پرتاب باد کولر گازی اجنرال 12000

تهویه مطبوع 12000 اجنرال با سرعت جریان هوا در حدود 15 متر یکی از قدرتمندترین سیستم‌های تهویه مطبوع از نظر جریان هوا است که باعث سرد شدن و گرم شدن اتاق در مساحتی تا 30 متر می‌شود. علاوه بر این، هدایت هوا به چهار جهت، یعنی از بالا و پایین و همچنین چپ و راست می‌توانید به طور مساوی هوای گرم و سرد را از پنل به فضای مورد استفاده کاربر برسانید، این باعث می‌شود تا کاربر بتواند در هر مکانی از فضای مورد نظر استفاده کند. از خنک کننده و گرم کردن سیستم تهویه هوا به همان روش استفاده کنید و فضایی با همان درجه حرارت ایجاد کنید و کاربر دیگر مجبور به نشستن در مقابل تهویه هوا نخواهد شد.

کولر گازی اجنرال 12000 اینورتر

در اسپیلیت ۱۲۰۰۰ اجنرال، سیستم اینورتر مورد استفاده در سیستم تهویه مطبوع اجنرال شامل یک برد اینورتر روی موتور و یک سنسور هوشمند روی پنل است. کولر گازی اینورتر نسبت به مدل‌های قدیمی انرژی کمتری مصرف می‌کند، هنگامی که تهویه هوا فضای مورد نیاز را خنک می‌کند و هوا در اتاق به تنظیمات مورد نظر می‌رسد، تهویه هوا توسط یک سنسور هوشمند خنک می‌شود و موتور را خاموش نمی‌کند. و به طور خودکار وارد حالت خواب می‌شود و سرعت موتور را کاهش می‌دهد و هنگامی که دمای اتاق دوباره بالا می‌رود، سنسور هوشمند موتور تهویه هوا را مجدداً شروع می‌کند و بدون مجدداً موتور دوباره شروع به کار می‌کند. مصرف مقادیر زیادی برق با گذشت زمان افزایش یافته است و این باعث افزایش عمر موتور و از همه مهمتر مصرف بهینه آن می‌شود.

منبع:

https://www.alibaba.com/showroom/o-general-split-air-conditioner.html

http://merhitrading.com/Home/SubCat/6046

دکمه بازگشت به بالا