پخش کتابهای صوتی برای بزرگداشت تائوئیست سورجی



پخش کتابهای صوتی برای بزرگداشت تائوئیست سورجی

رادیو Namayes کتاب صوتی “آب هرگز نمی میرد” را برای بزرگداشت سردار تائوئیست های میرزا محمد سلجی پخش می کند.

ایواره به نقل از روابط عمومی اداره کل رادیو و هنرهای نمایشی اظهار داشت: کتاب “آب هرگز نمی میرد” مفتخر است که توسط رهبر برتر که توسط حمید حسام نوشته شده است ، منتشر شود. فرمانده لشکر 32 انصار حسین (ع) در مورد همدان گفت.

اشرف سادات اشرف-نژاد ، تهیه کننده کتاب صوتی “آب هرگز نمی میرد” گفت: “این کتاب بسیار موفق است و حجم فروش آن بسیار خوب است. من می توانم آن را اداره کنم.

وی افزود: این نوع کتاب به گونه ای نوشته شده است که گویی در میدان نبرد بودید.همه این احساسات و احساسات به روشی خاص به شما منتقل می شوند و از مستند جنگ مهمتر هستند و خلوص ویژه در آن باعث می شود احساس کنید. مبارک. »تأثیر این وجود مدتهاست که احساس می شود.

تهیه کننده کتاب صوتی “آب هرگز نمی میرد” ادامه داد: “با خواندن آثار ، گویا شما یک جنگجو در میدان جنگ هستید ، می توانید در هر زمان و در زمان سختی قرار بگیرید ، یعنی همه چیز را جز خواست خدا می فهمید. جایی که این اتفاق نخواهد افتاد. “

در آخر ، اشرف نژاد تأکید کرد: `صداقت گوینده و سخنان و اعتقادات وی در ایجاد این احساس بسیار مؤثر است و به هر گوینده نباید چنین چیزی داده شود زیرا کتابهای جنگ نویسنده مسئول است ، و گوینده و تهیه کننده به طور جداگانه مسئول هستند. در جایی از نظر خداوند ، جهاد کوچکی وجود دارد ، زیرا اقرار کننده کمتر از جهاد نیست.

سردار حاج میرزا محمد سلگی (سردار حاج میرزا محمد سلگی) یکی از فرماندهان جهاد هشت ساله در استان همدان ، پنجشنبه پس از سالها آسیب شیمیایی به وی پیوست. مقبره شهید.

«آب هرگز نمی میرد» به تهیه‌کنندگی اشرف سادات اشرف‌نژاد و توسط محمدرضا علی ساخته شده است ، هر روز ساعت 14:00 از رادیو نامیش پخش می شود پخش

انتهای پیام


تمام مقالات سایت مطابق با سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به انتشار محتوا می نماید، لذا مسوولیت تمامی محتوای منتشر شده در سایت بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه بر خط ایواره هیچ مسوولیتی در قبال همه محتوای سایت نخواهد داشت.

خروج از نسخه موبایل