علمی و پزشکی

پاریس تا آمستردام در 90 دقیقه | آیا آینده مسافرتی Hyperloop بین المللی است؟

چمدان – Hyperloop یک شیوه حمل و نقل توصیه شده است که شامل سفرهای براق و کپسول های مشابه غلاف است که در یک لوله استیل کم فشار با سرعت تا 600 مایل در ساعت (حدود 965 کیلومتر در ساعت) سفر می کنند. زمان).

طرفداران Hyperloop ، که از قطارهای پر سرعت امروز قوی تر و سریع تر به نظر می رسند ، می گویند Hyperloop آینده سفر بین المللی است.

ماه گذشته ، هاردت هایپرلوپ ، استارتاپ هلندی ، نتایج یک بررسی را مرور کرد.

Hyperloop آشنا

این گزارش نشان می دهد که یک شبکه بزرگ اروپایی Hyperloop به طور قابل توجهی زمان سفر بین شهرهای اروپا را کاهش داده ، مرزها را محو می کند و “مزایای اقتصادی قابل توجهی” را ارائه می دهد.

این مطالعه نشان می دهد که ارتباط بهتر آمستردام با سایر مراکز اروپایی باعث بهبود سفر تجاری و “تقویت ارزش اقتصادی شهر” می شود.

در این گزارش آمده است: هایپرلوپ می تواند 200000 مسافر در ساعت را در هر جهت داشته باشد. مسافران می توانند در 90 دقیقه (حداقل نیم ساعت با قطار و تقریباً همزمان پرواز مستقیم) به پاریس برسند. این مطالعه نشان می دهد که آمستردام کمتر از یک ساعت در بروکسل از طریق Hyperloop طول خواهد کشید …

سال گذشته ، مدیر عامل و بنیانگذار شرکت ، تیم هاور ، به CNN Travel گفت که شبکه پیشنهادی هاردت هایپرلوپ اروپا می تواند جایگزینی برای پروازهای کوتاه باشد.

Hyperloop آشنا

منبع: cnn

دکمه بازگشت به بالا