فرهنگ و هنر

قاچاقچیان کالاهای تقلبی را برای تاریخ می فروشند

قاچاقچیان کالاهای تقلبی را برای تاریخ می فروشند

ژنرال میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان تهران از کشف چهار فقره تاریخی از قاچاقچی آثار تاریخی پلیس فاتب خبر داد و گفت: آنها اقدام به فروش کالاهای دیگری کردند به جای موارد تاریخی.

به گزارش ایواره ، پرهام جانفشان ، مسئول روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی در تهران اظهار داشت: در این عملیات 10 فقره کالا از قاچاقچیان قاچاق شده است که این مورد ارائه شده توسط اداره کل میراث فرهنگی استان تهران برای تعیین سن و اصالت آنها. وی افزود: در این تحقیق مشخص شده است که این چهار اثر دارای اصالت است و قدمت آن به دوره سلجوقی و مابقی آن باستانی است و تاریخ و ارزش تاریخی ندارند اما تحریف شده اند. – یا آثار تاریخی سودجویان. “

وی تأکید کرد: ساماندهی و مستند کردن اقلام مصادره یکی از اقداماتی بود که در سال 1999 انجام داد.

مدیرکل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان تهران از همه شهروندان به عنوان وارث افتخاری خواست تا در اخلاق و اقدامات پیرامون بناها و اماکن تاریخی یگان حفاظت و معاون تأمل کنند. میراث فرهنگی استان تهران در 88913410 و 88342883.

پیش از این ، در تاریخ 4 مارس ، اعلام شده بود که مأمورین پلیس بهارستان ده ها عتیقه متعلق به دوره اشکانی را از یک مغازه در این منطقه کشف کرده اند .در بازرسی از فروشگاه ، 26 کاسه و بشقاب های شکسته ، 9 کاسه سرامیکی پیدا شده است. و یک بشقاب ، دو گلدان سفالی ، هشت مجسمه تیرانا ، یک گلدان زمین ، پنج کاسه برنجی ، پنج بشقاب برنجی ، نیمی از بدن. یک مجسمه نقره ، یک کمان برنز برنز ، دو قاب گوشه ای (منطقه دعا) ، یک کاسه برنز ، هفت آنلاین. دستبندهای برنجی ، سه تکه ، ظروف برنجی و جادوگران خوشنویسی بازیافت شدند و در بازجویی از کالاهای فروشنده بازجویی شد. وی ادعا كرد كه اقلام شخص ناشناسی را خریداری كرده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا