فرهنگ و هنر

روایت دریا در “قصه های ماه رمضان”

ایواره / بوشهر این هنرمند کهنه کار استان بوشهر می گوید: “ایجاد مجموعه صوتی داستانهای بوشهر یادآور آداب و رسوم گذشته در این سرزمین است. بنابراین اخیراً” قصه های ماه رمضان “در مرکز هنری انقلاب اسلامی بوشهر.

منصور بهرامی با مشاهده اینکه اکثر مردم اکنون ساعات زیادی را در خانه می گذرانند ، می گوید: “قصه های ماه رمضان” به گویش محلی ساخته می شود ، براساس خاطرات دریایی که از پدرم جمع کردم و بزرگ شدم. در یک خانواده در دریا .

وی ادامه داد: پیش از این ، بیشتر افرادی که در ساحل زندگی می کردند ملوان بودند و با کاردستی زندگی می کردند و همچنین خاطرات ، آداب و رسوم و داستان های خاص خود را داشتند.

نویسنده و راوی داستان “قصه های ماه رمضان” با اشاره به فعالیت های خود افزود: پروژه نوشتن و خواندن داستان های بوشهر ابتدا با پخش مرکزی بوشهر و پس از داستان ها و داستان های فراوان آن آغاز شد. منتشر کردم

این هنرمند با اشاره به ساخت مجموعه های جدید خود می گوید: “مجموعه های صوتی” داستان ها در روزهای انقلاب “و” قصه های بهاری “از قبل در مرکز هنری بوشهر منتشر شده اند.

به گزارش روابط عمومی در مرکز هنری بوشهر ، بهرامی که به سنت های زمینی می پردازد ، می گوید: در خارج از دریا خاطرات مختلفی روی زمین وجود دارد ، مانند درختانی که نخلستان ها باید آنها را بیان کنند.

روایت دریا در "قصه های ماه رمضان"

نویسنده بوشهر با اشاره به مضامین “قصه های ماه رمضان” می گوید: “روابط مردم در ماه مبارک رمضان ، تمایل بیشتر آنها هنگام افطار و شام مردم ، مرسوم بود. بیدار کردن مردم در سپیده دم به نام “سد سد سحری” فرهنگ ترویج را تقویت می کند. از خیر و برکات این ماه نیز در داستان های ماه رمضان ذکر شده است.

وی با اشاره به ساعات آغازین “قصه های ماه رمضان” گفت: این داستان های محلی و با مضمون دریا در بوشهر هر روز ساعت 5:00 از طریق وب سایت رسمی مرکز هنر منتشر می شود ، صفحه اینستاگرام و دستگاه های مرکز هنری انقلاب اسلامی در استان بوشهر. “

روایت دریا در "قصه های ماه رمضان"

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا