علمی و پزشکی

به مکمل های غذایی موجود در داروخانه ها نگاهی بیندازید


آفتاب نیوز:

امروز که وارد داروخانه ها می شویم ، با مکمل های غذایی زیادی روبرو می شویم که هرکدام کاربرد خاص خود را دارند. شاید حتی چند سال پیش ، تنوع این محصولات عالی نبود. مکمل ها معمولاً حاوی ویتامین ها ، مواد معدنی و انواع گیاهان دارویی هستند.

بسته به نوع ترکیب ، مکمل های غذایی و گیاهی می تواند سلامت کلی و سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشد و همچنین مشکلاتی مانند کم خونی ، پوکی استخوان ، ریزش مو ، ناخن های شکننده و… را بهبود بخشد. نکته مهم در مصرف مکمل های غذایی استفاده نکردن از آنها به عنوان دارو برای پیشگیری و درمان بیماری است. همانطور که از نام این محصول مشخص است ، این محصولات برای تکمیل نمک های اساسی و ضروری بدن تهیه و عرضه می شوند.

به مکمل های غذایی موجود در داروخانه ها نگاهی بیندازید

مجوز فروش آنلاین مکمل

مکمل ها را فقط از داروخانه ها خریداری کنید و از خرید این محصولات در مکان هایی که توسط وزارت بهداشت تایید نشده است خودداری کنید. اگر قصد خرید آنلاین این محصولات را دارید ، در نظر داشته باشید که فقط داروخانه های آنلاین مجاز به فروش این محصولات هستند. خوشبختانه محبوب است داروخانه آنلاین به خصوص در چند سال گذشته ، با کلیک بر روی اینجا ، می توانید به راحتی بصورت حضوری از داروخانه اقدام به خرید کنید. داروخانه سبز سبز مثبت ، که توسط آقای سید مرتضی محراب طباطبایی اداره می شود ، یکی از اولین داروخانه های اینترنتی است که مجوز فعالیت را از وزارت بهداشت و یک کد الکترونیکی بدست آورده است. در اینجا چند واقعیت اساسی در مورد بالش استامپ و نحوه استفاده از آن آورده شده است. همچنین در پایان هر بخش به برخی از پرفروش ترین ها در هر گروه نیز اشاره خواهیم کرد.

مکمل های تقویت کننده ایمنی

سیستم ایمنی بدن ، مانند یک سپر قدرتمند ، از بدن در برابر انواع عفونت ها و عوامل بیماری زای محافظت می کند. تقویت سیستم ایمنی بدن برای کودکان و بزرگسالان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. برای بهبود سیستم ایمنی بدن ، باید در مورد رژیم غذایی مناسب ، ورزش ، جلوگیری از استرس و خواب کافی و استراحت فکر کنید. در صورت عدم رعایت شرایط فوق یا بیماریهای خاصی وجود دارد ، سیستم ایمنی بدن ممکن است تضعیف شود. در این حالت ، پزشک ممکن است برخی از مکمل های تخصصی را برای بهبود سیستم ایمنی بدن تجویز کند. مکمل های تقویت کننده ایمنی شامل شربت دایان ایمیون ، کپسول های جونیور ، ژورنال ژله فیشر کیندر برای کودکان و بسیاری موارد دیگر است که می توانید در داروخانه های معتبر مشاهده کنید.

به مکمل های غذایی موجود در داروخانه ها نگاهی بیندازید

مکمل های گوارشی

دستگاه گوارش انسان ارگان لوله ای است که از دهان شروع می شود و به داخل مقعد ادامه می یابد. حفظ سیستم گوارشی سالم می تواند روشی مؤثر برای سالم نگه داشتن بدن باشد. تعداد بیماری ها یا مشکلات مربوط به دستگاه گوارش زیاد است و برای هر یک از آنها باید از داروی خاص یا مکمل های غذایی استفاده شود. از جمله بیماری های مرتبط با دستگاه گوارش می توان به نفخ شکم ، اسهال ، یبوست و مشکلات مختلف معده ، روده و کبد اشاره کرد. قرص Digistioid از محصولات ضد نفخ ، شربت فیگان از شربت یبوست ، کپسول دیلیست از محصولات ضد اسهال و قرص لیورپول این یکی از داروها برای درمان مشکلات کبدی است.

مکمل های مو و ناخن

امروزه محصولات مراقبت از پوست ، مو و ناخن مخصوصاً در بین خانم ها بسیار محبوب است. بسیاری از افراد با مشکل ریزش مو یا کمبود آب روبرو هستند و دائما به دنبال محصولاتی در بازار هستند که می توانند مشکل آنها را برطرف کنند. انواع مختلفی از مشکلات پوستی وجود دارد که برای حل آنها نیاز به محصولات تخصصی است. داشتن ناخن های زیبا به ویژه برای خانم ها بسیار مهم است. برای به دست آوردن ناخن های سالم و زیبا ، باید ویتامین های لازم را برای ناخن های خود تهیه کنید. محصولاتی مانند کپسول های هیروتری و قرص های Perfect Life مؤثرترین مکمل ها برای تقویت مو ، پوست و ناخن ها هستند.

مکمل سلامت ریه

ریه های فرد حتی می تواند با سرماخوردگی نیز مشکل داشته باشد. به خصوص در فصول سرد سال ، عفونتهای تنفسی و برونشیت در کودکان و بزرگسالان افزایش می یابد. در بسیاری از موارد ، داروهای خانگی مؤثر نیستند و باید به پزشک مراجعه کرده و از قرص های نوشیدنی ضد تب استفاده کنید تا به سلامت سیستم تنفسی و ریه ها کمک کند. ترک سیگار نیز یکی از بهترین راهها برای سالم نگه داشتن ریه ها است. Plargin شربت Prospan syrup یکی از مؤثرترین و کارآمدترین محصولاتی است که به معالجه سرماخوردگی ، سرفه و بهبود ریه ها کمک می کند.

به مکمل های غذایی موجود در داروخانه ها نگاهی بیندازید

مکمل های قلبی عروقی

آمار نشان می دهد که مشکلات قلبی و عروقی یکی از مرگبارترین بیماری های جهان است. حملات قلبی و سکته های قلبی هر روز حتی در بین جوانان رو به افزایش است و آمار بسیار نگران کننده است. برای حفظ قدرت عضلات قلب و بهبود جریان خون ، چندین دارو مکمل در داروخانه ها وجود دارد که البته باید با توصیه پزشک مصرف شود. این مکمل ها اغلب با کاهش کلسترول مضر در بدن ، به حفظ سلامت قلب و عروق کمک می کنند. افزایش کلسترول در بدن نقش مهمی در حملات قلبی ایفا می کند. کپسول Nichermide یکی از مکمل های موفق در جلوگیری از حمله قلبی است. مصرف این کپسول باعث کاهش کلسترول مضر در بدن می شود.

مکمل های مرتبط با کم خونی

رژیم نادرست و عوامل ارثی عوامل اصلی کم خونی هستند. کم خونی یکی از شایع ترین مشکلات در کودکان و بزرگسالان به ویژه زنان است. گوشت قرمز یکی از مهمترین منابع غذاهای سرشار از آهن است. اما گاهی اوقات ، با وجود یک رژیم غذایی غنی از آهن ، کمبود آهن هنوز هم در انسان تأثیر می گذارد. علائم کمبود آهن شامل نوسانات خلقی ، سردرد ، ریزش مو ، بی حالی و تغییر رنگ است. در صورت عدم درمان ، کم خونی می تواند عواقب جدی داشته باشد. انواع مختلف کم خونی وجود دارد و باید به صورت حرفه ای و تحت نظارت یک متخصص درمان شود. یکی از بهترین راه های مقابله با این مشکل استفاده از مکمل های غذایی مانند قرص ، شربت یا کپسول است. پروتئین شدید ، آهن ، کمبود B12 ، اسیدفولیک یا کمبود ویتامین ها می تواند منجر به کم خونی شود. استفاده از ویتامین C به همراه قرص آهن باعث افزایش جذب آهن در بدن می شود. کپسول های Iron Plus ، شربت فروگلوبین B12 و شربت هماتوگل برخی از محصولات توصیه شده برای درمان کم خونی هستند.


تمامی نوشته های سایت به وسیله استخراج اخبار روز، اقدام به انتشار محتوا می نماید، بنابراین مسوولیت انتشارات سایت بر عهده سایت های منبع بوده و پایگاه اینترنتی ایواره هیچ مسوولیتی در قبال تمامی نوشته های سایت نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا