علمی و پزشکی

آیا هنگام خوردن غذا تاج خواهید گرفت؟


پروفسور بلومفیلد به شبکه جهانی وب گفت: “برای کاهش خطر آلودگی ، بهتر است مواد غذایی را جدا کرده و دور بریزید.” سپس مواد غذایی را در وسایل خانگی تمیز و مناسب بریزید و قبل از غذا دست های خود را با دقت بشویید. وی ادامه داد: در شرایط فعلی بهتر است غذای گرم و تازه پخته شده را از رستوران سفارش دهید و از خوردن غذای سرد خودداری کنید.

وی تأکید کرد: خطر ابتلا به ویروس از طریق مواد غذایی بسیار ناچیز است و در صورت پیروی از روش های درست پخت و پز و روش های پخت و پز ، تهیه غذای رستوران به راحتی امکان پذیر است. آماده سازی دقیق برای افراد محتاط یا آسیب پذیر بهتر است. به عنوان مثال ، اگر سفارش پیتزا می دهید ، قبل از قرار دادن آن در مایکروویو ، دو دقیقه آن را در مایکروویو قرار دهید ، و سپس آن را با اطمینان میل کنید.

آیا هنگام خوردن غذا تاج خواهید گرفت؟

پروفسور یان ویلیامز ، رئیس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده ، در یک وبینار اخیر اظهار داشت که کورو ویروس ها از طریق غذا منتقل نمی شوند.

سیانید همچنین به نقل از استاد و متخصص تغذیه دانشگاه ایالتی کارولینای شمالی گفت: بسته بندی مواد غذایی به سختی نمی تواند حامل ویروس ها شود و خطر انتشار ویروس به مراتب پایین تر از روش اصلی انتشار ویروس است.

پس از شیوع ویروس Covid-19 ، افراد بصورت تصادفی مواد کنسرو و یخ زده خریداری کرده و آنها را مصرف می کردند. با توجه به استفاده از مواد نگهدارنده در این محصولات و مضراتی که این مواد به سلامتی انسان دارند ، خرید آنها به نظر نمی رسد راه حل مناسبی باشد.

بنابراین اگر به دلایلی نتوانیم غذای خود را بپزیم ، به نظر می رسد سفارش غذا از رستوران های معتبر و مارک های معروف یک راه حل طولانی مدت و مناسب است. در حال حاضر ، این رستوران فقط غذا را در فضای باز سرو می کند. در تمام این مراحل شستشوی مکرر دست ، به خصوص قبل از غذا ، می توانیم غذا را از طریق تلفن یا به صورت آنلاین سفارش دهیم و پس از تحویل توسط پیک ، آن را به یک ظرف تمیز انتقال داده و دوباره گرم کنید.

آیا هنگام خوردن غذا تاج خواهید گرفت؟

علاوه بر انتقال وجوه و سایر نیازهای روزانه ، باید سعی کنید باهوش تر از همیشه زندگی کنید و به صورت آنلاین تجارت انجام دهید. این خدمات آنلاین حتی شامل مشاوره پزشکی ، روانپزشکی و ورزشی نیز هستند. امروزه بسیاری از باشگاه های ورزشی میزبان دوره های آنلاین هستند. قبل از گسترش بحران ، ویروس Corona مسیری چالش برانگیز بود که می توانستیم با انتخاب عاقلانه ای از آن استفاده کنیم.

2121


همه محتوای سایت بر اساس سامانه جامع و هوشمند بررسی و درج خودکار اخبار، اقدام به خبررسانی می نماید، فلذا مسوولیت تمام مقالات سایت بر عهده مراجع اصلی بوده و سامانه آنلاین ایواره هیچ مسوولیتی در قبال این مقاله نخواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا