فرهنگ و هنر

گشت ارشاد سراغ سلبریتی‌ها برود

کست إرشد سلک سلبریتی‌ها برود

حجت الاسلام سید علی خان محمدی سخنگوی ورزشگاه گفت: ممکن است برخی از سلبریتی ها بدون حجاب اقدام به جنایت کنند و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در این زمینه ورود جدی داشته باشد. رشته.” رصد کرد «مسیح علینگادیسم» در کمین است و باید بهاد کیلبریتی ها و سلبریتی‌نماهایی که نیمینی کے منیلی و فرهیری اسلامی راسیم هستند.

به روگر فارگو و هنر ایواره; حجتُالاسلام سید علی خانمحمدی سخنگو امر به معروف و نهی از منکر کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد کرد: کامی جامی هجاب و عفاف ستاد امر به معروف و نهی از منکر میت بیاینی بر آن نوو تنشی ها و دوقتبی ها. ها ها در آن جامعة، برومد وافاف ستاد امر به معروف و نهی از منکر بدون برجازی، به دور از دووقتبی سازیر، به در از دووقتبی سازیر، به در از دووقتبی سازیر، در یا جامی کے و به دور از دووقتبی سازیر. از آنه می تواند مسئله حجاب و عفاف را در جمیعة ما حل کند

از مراجع و سازمان های مختلف می خواهیم در این راه اقدام کنند. اجرای این طرح در حوزه سازمانی بسیار مهم است و اگر بخواهیم جلسه را اصلاح کنیم باید از سازمان های اجرایی و اجرایی شروع کنیم. اگر بخواهیم اعتماد عمومی و ملت را برگردانیم باید از دستگاه شروع کنیم.

در هر الدائرة، مدیر دستگاه باید در قبال کارکنان مسئول باشد. مدیر هر دستگاه باید پاسخگوی مسائل اجتماعی و فرهنگی کارکنان و پوشش کارمند باشد.

این امر در نهادهای دولتی و همچنین در حوزه های فرهنگی-رسانه ای و سینما و افراد مرتبط با آن بسیار حائز اهمیت است. مثلاً وزارت آموزش و پرورش به عنوان مسئول حجاب و پوشش بازیگران سینما و تلویزیون معرفی شود. در غست رشد به سلبریتی ها و سلبریتی ها نیز می شود به سلبریتی ها وزارت فرهنگ و معارف اسلامی مسئولی است که باید در قبال حجاب این افراد پاسخگو باشد زیرا این افراد به دلیل حضور در تریبون هایی مانند تلویزیون، سینما، تئاتر و شبکه های اجتماعی ممکن است عامل بدرفتاری باشند. گسترش بدحجابی و یا بی حجابی در جامعه.

ممکن است برخی از سلبریتی ها بی حجابی جنایت را گسترش دهند و وزارت فرهنگ و معارف اسلامی باید ورود جدی به این عرصه داشته باشد. رصد کرد «مسیح علینگادیسم» در کمین است و باید بهاد کیلبریتی ها و سلبریتی‌نماهایی که نیمینی کے منیلی و فرهیری اسلامی راسیم هستند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا