عمومیمدیریت کسب و کار

چگونه باید وارد بازی کالاف دیوتی موبایل شویم ؟

گرچه بیشتر اوقات می توان این بازی را بدون هیچ مشکلی اجرا کرد، اما گاهی هنگام اجرا، بازی روی 99 درصد لود باقی مانده و نمی توانیم وارد محیط بازی شویم. با استفاده از برنامه های DNS می توان این مشکل را حل کرد. تغییر DNS با استفاده از برنامه های ساده ای مثل 1.1.1.1 انجام می شود. کاربران بازی کالاف دیوتی می توانند این نرم افزار را روی گوشی خود نصب کرده و بعد از اجرای آن، به راحتی وارد محیط بازی شوند. همچنین با خرید cp کالاف دیوتی موبایل میتوانید به امکانات بیشتر نیز دست پیدا کنید.

چگونه باید وارد بازی کالاف دیوتی موبایل شویم ؟

راه حل مشکل باز نشدن بازی کالاف دیوتی موبایل

سرعت اینترنت

دلیل بسیاری از مشکلاتی که در بازی کالاف دیوتی و دیگر نرم افزار ها اتفاق می افتد، به سرعت اینترنت مربوط می شود. به همین جهت لازم است که اینترنت خود را چک کنید. برخی از بازی های آنلاین با حجم سنگین، نیاز به اینترنت قوی دارند و کالاف دیوتی نیز جرو این بازی ها محسوب می شود.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

اگر شما هم جزو طرفدار های پروپاقرص بازی کالاف دیوتی هستید و قصد ارتقای اکانت خود را دارید، می توانید با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از ویژگی های پیشرفته این بازی برخوردار شوید قابل ذکر است که گیمرها در بازی کالاف دیوتی موبایل می‌توانند در رقابت‌های بتل رویال که 100 بازیکن در آن حضور پیدا می‌کنند، شرکت کرده و از هیجان رقابت با سایرین لذت ببرند. علاوه بر این، بخش چند نفره نیز دارای تیم‌های 5 نفره خواهد بود و آن حالت نیز جذاب‌های خاص خود را دارد.

به طور کلی باید بدانید که این بازی توانسته روح رقابتی و مهیج بودن آثار شوتر اول شخص اکتیویژن را همراه خود به پلتفرم موبایل بیاورد. از آن جایی که رقابت در این اثر بسیار شدید است، بسیاری از گیمرها به دنبال ترفند های مخفی کالاف دیوتی موبایل هستند تا بتوانند مهارت‌های خود را به سرعت افزایش دهند. خوشبختانه ترفندهای زیادی وجود دارد که می‌تواند به شما در ارائه عملکرد بهتر کمک کند. در ادامه همراه با ما راز های کالاف دیوتی موبایل را بررسی کنید.

لیست امروز قیمت گوشی را در سایت تکنولایف ببنید:

ابتدا بد نیست به شما بگوییم که این اثر روی چه گوشی‌هایی قابل نصب است:

  • سیستم مورد نیاز بازی کالاف دیوتی موبایل برای iOS: روی گوشی‌های پس از آیفون 6S کار می‌کند؛ همچنین قابلیت اجرای آن روی iPad Air 2 به بعد نیز وجود دارد.
  • سیستم مورد نیاز بازی Call of Duty Mobile برای اندروید: اندروید 4.3 به بعد و همچنین تلفن هوشمند شما باید حداقل 2 گیگابایت رم داشته باشد.

 

چگونه در کالاف دیوتی موبایل حرفه ای شویم؟

برای پاسخ به سوال چگونه در کالاف دیوتی موبایل حرفه‌ای شویم باید بگوییم که مواردی وجود دارد که با رعایت کردن آن‌ها می‌توانید در این بازی حرفه‌ای شوید.

از هدفون مناسب استفاده کنید: در بازی‌های شوتر و سبک بتل رویال هدفون مناسب از اهمیت بالایی برخوردار است. شما با داشتن هدفون با کیفیت می‌توانید صدای پای حریفان را تشخیص داده و متوجه شوید که از کدام سمت در حال نزدیک شدن به شما هستند.

استفاده از دسته : استفاده کردن از دسته یکی از راز های کالاف دیوتی موبایل محسوب می‌شود. صفحه نمایش گوشی معمولا تا حدی بزرگ نیست که تسلط و راحتی کافی روی همه فرمان‌های لازم برای بازی داشته باشید. کالاف برای رعایت کردن عدالت در بازی، بازیکنانی را که با دسته قصد رقابت دارند را در یک مسابقه قرار می‌دهد. چک کردن سرعت و پایداری اینترنت: عموما در بازی‌های آنلاین سرعت اینترنت و پینگ پایین از اهمیت بالایی برای گیمرها برخوردار است. در صورتی که سرعت خوبی نداشته باشید و پینگ بالایی داشته باشید دیدن و تشخیص حضور دشمنان سخت‌تر می‌شود و زودتر از رقابت حذف خواهید شد.

تلفن هوشمندتان را برای نصب بازی آماده کنید: شما برای نصب بازی کالاف دیوتی موبایل و دانلود دیتای آن حداقل به 1.6 گیگابایت فضای خالی نیاز خواهید داشت. پس پیش از هر چیز ابتدا از وجود فضای مورد نیاز روی گوشی موبایل‌تان اطمینان حاصل کنید. اگر این مقدار فضا را نداشته باشید، امکان اجرای این اثر روی تلفن هوشمندتان وجود ندارد. علاوه بر این، باید بدانید که این بازی معمولا فایل‌های مورد نیاز خود را نیز دانلود می‌کند که ممکن است حجم نهایی را حتی به بیش از 12 گیگابایت برساند.

ترفند های طلایی بازی کالاف دیوتی موبایل: گاهی اوقات مشوق‌هایی وجود دارند که باعث می‌شوند بخواهید از روش‌های متنوعی برای ورود استفاده کنید. شاید در این اقدام با متصل شدن به حساب کاربری کالاف دیوتی یک کاراکتر متفاوت گیرتان بیاید که ارزش‌اش را دارد.

در حین تجربه گیم‌پلی بازی لگ می‌زند؟ اگر با فریز شدن تصویر یا تکرار حرکت در یک منطقه مواجه شدید، احتمالا مشکل اصلی به اتصال اینترنت‌تان مربوط می‌شود. سعی کنید وای فای‌تان را خاموش کرده و مجددا روشن کنید. اگر از اینترنت گوشی استفاده می‌کنید آن را قطع و وصل کنید و در صورت امکان تلفن هوشمندتان را ریستارت کنید. سپس بررسی کنید که آیا مشکل حل شده است یا نه. گاهی اوقات هم اگر از وای فای استفاده می‌کنید، اتصال اینترنت‌تان را به دیتای موبایل تغییر دهید تا شاید مشکل رفع شود.

بروزرسانی بازی کالاف

یکی دیگر از روش های رفع مشکل باز نشدن بازی کالاف دیوتی این است که بازی را بروزرسانی کنید. برای انجام این کار باید نام بازی را در پلی استور یا گوگل پلی سرچ کنید و بعد از بروزرسانی بازی و خرید سی پی می توانید با موفقیت وارد محیط بازی شده و از آن لذت ببرید.

بهترین تنظیمات و شخصی‌ سازی کنترل در بازی کالاف دیوتی موبایل

حالت پیشرفته را انتخاب کنید: در این مورد از ترفند های طلایی بازی کالاف دیوتی موبایل باید بگوییم که دو حالت کنترل برای این اثر وجود دارد. یکی از آن‌ها حالت ساده بوده و دیگری پیشرفته است که در همان ابتدای بازی به شما ارائه می‌شود. در حالت ساده وقتی شما کسی را نشانه می‌گیرید، به صورت خودکار اسلحه شلیک می‌کند. اما در حالت پیشرفته کنترل کامل تمام کارها در دست خودتان است و ما توصیه می‌کنیم این حالت را انتخاب کنید. شاید این حالت شما را مجبور کند زمان بیشتری بگذارید و بیش از پیش تمرین کنید، اما به هر حال ارزش‌اش را دارد. مطمئن باشید با انتخاب حالت کنترل ساده به جایی نخواهید رسید و نمی‌توانید به یک گیمر حرفه‌ای تبدیل شوید.

بازی کردن دوستان‌تان را زیر نظر بگیرید: اگر می‌خواهید ببینید دوستان‌تان چطور بازی می‌کنند، به قسمت لیست دوستان رفته و روی گزینه‌ای که به شکل چشم است، ضربه بزنید. با زدن این گزینه می‌توانید به صورت زنده ببینید که دوستان‌تان در بازی چه کاری انجام می‌دهند.

ارتباط برقرار کنید: شما از طریق چت صوتی می‌توانید با دوستان‌تان ارتباط برقرار کنید. این ویژگی در برخی حالت‌ها یکی از کلیدهای اساسی در موفقیت است. پس اگر با صحبت کردن با دیگران راحت هستید، حتما این کار را انجام دهید.

بازی کالاف دیوتی موبایل به دو بخش اصلی تقسیم می‌شود. یکی بتل رویال بوده که ما به معرفی ترفند های کالاف دیوتی موبایل بتل رویال خواهیم پرداخت و دیگری بخش چند نفره آن است که ما قصد داریم ترفند های کالاف دیوتی موبایل مولتی پلیر را نیز به شما معرفی کنیم. با این که سیستم کنترل و بخش بصری در این دو حالت عموما مشابه است، اما باید بدانید که آن‌ها از نظر ساختاری به طور کلی با هم تفاوت دارند. بد نیست اشاره کنیم که بخش زامبی (Zombie) نیز قبلا در این اثر بوده، سپس حذف شده و بار دیگر به با محدودیت زمان مجددا در دسترس قرار گرفته است.

زهرا رضی

زهرا هستم، نویسنده ای که با جسارت به واکاوی مسائل پرداخته و از پرسیدن سوالات سخت نمی‌ترسم. در این سایت، با نگاهی موشکافانه به مسائل اجتماعی و اقتصادی، به دنبال یافتن پاسخ‌های واقعی و ارائه راه حل‌های خلاقانه هستم.
دکمه بازگشت به بالا